HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Megszokás hatalma.

AyameWolf 2016.12.08. 19:39

Áh, bakker.
Se itt se amoda nem írok már...néha jó lenne.
Sokszor időm sincs,kedvem sincs. Nincs is mit.
De most napok óta nagyon...és ide...pedig nem akarom.
Megint át kéne olvasgatnom a régi bejegyzéseket...néha jó :)

 

 

Nekem am nem kéne könyvet olvasni. Áh.
Csak szarabb. Lelkileg.
Jó is,mert kicsit legalább nem itt vagyok. És nem én.
De máskor meg...ez most valahogy nagyon.
Nem tudom miért.
Meg ja,mikor megígérted,hogy nem vágod magad,de égsz a vágytól..
Szar. De lesz szarabb is!
Most viszonylag jó. Stagnál.
De tényleg. Igazából nem lenne nagyon okom panaszra.
Jelenleg. Talán.
De ez van. Stray... ~

 

"Farkas akartam lenni, aki küzd a harcban. Világéletemben az voltam."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr8212033917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása