HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

És mindig és újra és megint.

AyameWolf 2017.02.01. 21:39

Nem tudom,hogy most szomorú vagyok vagy mérges.
Mindkettő leginkább.
A világ legszörnyűbb érzése,mikor lelkileg egyedül van az ember.
Hiába van ott a családja,a párja....ja.
Rohadt szar.
Megváltoztam? Nem..
Lecseréltek? Lehet.
Nem ezek a dolgok a szarok. Nem.
Hanem,hogy ha megbízol valakiben,aztán kibaszott nagyot csattansz.
De talán nem is ez.
Nem tudom...szerettem mindig is egyedül.
De lelkileg egyedül...talán ennél jobban majd' hogy nem sose voltam.
Talán lesz jobb. Vagy nem.
Igazából nem,nem hinném. Sose lesz,ez már csak egyre szarabb lesz.
De így jártam és végül valahol elgondolkodva...meg is érdemlem.

 

"Nincs örömöm semmi örömben,
mert az isten elszállt belőlem
s vagyok végtelen börtönömben,
mint egy halott, oly egyedűl."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr7212175538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása