HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Feb 7.

AyameWolf 2017.02.07. 21:14

Ja,nem tudtam címet adni...
Szóval igen. Ez is eljött.
Nem vagyok az a fajta,de bakker ez....
Ha nem vonaton vagyok elbőgöm magam. Wtf?!
Első volt,hogy egy könyv ilyen érzéseket váltott ki belőlem,hogy sírni tudtam volna!
Haragszom az írónőre,nagyon!

 

Továbbá...már jobb.
Azt hiszem jobb lesz. Na jó,nem de...
Vannak akik vannak és van,ami van.
És lesz ami lesz. Kb. ^^
Én így érzem. (Most)

 

Ja és...nem tudom mit akartam,szóval igen.
Jajajaja! Hogy alig aludtam valamit az éjjel...again.
Szóval f.sz kivan ezzel már...

 

"– Attól még nem automatikusan rossz az ember, hogy farkas akar lenni – mondta Cole lágy hangon. – És pusztán attól, hogy ember akarsz lenni, nem leszel jó ember."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr6012236174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása