HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Lustaság,nyár,fáradtság..

AyameWolf 2017.07.25. 21:26

Megint többször akartam írni,de mindig lusta vagyok rá..
Igazából nagyon nincs mit.
Velem mindig az van,ami eddig kb.
Azon kívül,hogy sokszor max felbasszák az agyam.
Fuj...a gyerekektől még mindig herótot kapok...

 

Amúgy megvagyok. Úgy...lézengek jelenleg.
Se nem vagyok,se igen. Szar.
Szar,mert...na. Újabban olyan üres érzés.
Hol csak úgy telnek a napok,hol rohannak.
Ez van...talán...
Fáradt vagyok...csak lenne vége ennek a hétnek...meg az összesnek..

 

"Mindegy, hányszor adsz enni a farkasnak, mindig visszavágyik az erdőbe."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr2412690497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása