HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Christmas.

AyameWolf 2015.12.21. 21:10

Nos hát igen.
Addig úgy sem írok,így boldog karácsonyt meg minden.
Úgy se lesz az,haha. :D
Szánalmas mindenki. Unalmas. Undorodom.
Talán ez nem változik. Jobb is. Nem is akarom.
Ünnepek...formalitás. Semmi értelme.

 

Fáradt vagyok éééés beleunt.
Csak a szokásos. Mindegy.
Ilyenkor sem alakul úgy semmi,ahogy kellene.
Sose alakul úgy semmi,ahogy kellene.
Megszokhattam volna. Hm.
Mindegy.
Lesz valahogy. Mert muszáj. Másért se...
Talán egyszer lesz máshogy. Talán nem. Fuj.

 

"Valami életben maradt. Ám nem vagyok biztos abban, hogy én vagyok az."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr108190226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Shinjitsu 2015.12.26. 05:31:26

Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-)
süti beállítások módosítása