HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Egy szar este,egy szar nap kezdete

AyameWolf 2011.01.02. 10:27

Reggelt...jó egy ideje fent vagyok csak most írok.

Tegnap enyhén voltam kiakadva...Nami egyszer az õrületbe visz...

Farkas neve Namiyo dehát én így ismertem meg nem fogom az igazi nevén hívni mert 1részt magánügye,másrészt pedig több mint 1 éve így ismerem tehát...

Nem elég hogy a szívinfartust hozta rám,nem még poénkodik is vele,jó tudom õ ilyen dehát...habár nem ez volt a baj,csak meg ne tegye...

Ha egy szót írok,szerintem mindenki rájön...: penge

Ha nem csinálja ki saját magát majd én...wáááh egyszer meg fog õríteni...a sirba visz,dehát õ a legjobb barátom,féltem T_T

Am ugye én gyulai vagyok,õ pesti több mint 1 éve ismerjük egymást és még nem találkoztunk (hála az anyjának,kibelezem -.-) és hát akkor is egymás legjobb barátja vagyunk de...aki nem hiszi,stb az ne higgye.

Remélem a tnapi beszélgetés után nem csinál semmit... >.>

Am sm különös ezen kívül 11-re gó lovi aztán 2-3 körül haza érek és tanulás -.- (y)

Sõt még lovizn is alig tudom mert csóri Mirza még nem teljesen épült fel a kólikából :/

Áhh szeretem az életet...(y)  valakinél kötél?

U.i.: szokd meg hogy ilyen az írás stílusom...akinek nem tetszik ne nézze

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr425907704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása