HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Hét Vége...

AyameWolf 2011.01.09. 18:09

Üdv nektek népek! x3

Hát a mai is elég uncsi nap volt....

Fasza...vége a hétnek és vasárnap van és holnap hétfõ és suli és nem akarok menni és wáááh! D:

Neeeem akarok suliba menni,elegem van T_T

9 éve járok suliba...dee valahogy még mindig nem fogadtam el a sorsom...ehh ._.

Na m1...ez van valahogy csak túlélem az életet,ha meg nem akkor megyek...nem lehet olyan rosz a halál,senki nem jött vissza még panaszkodni x3

 Am ma voltunk lovizni...ehh hát Gréti nem volt ma a toppon... ._.

 Na m1...Csinikének meg a fejét helyre tettem...

Mirza alattam meg olyat rodeózott egyem meg xD :3

Mondom nem futószárazom mert úgy is lusta,de gondoltam h tele lesz,de akk se futószáraztam mert szeretem ha rodeózik :3

Azt elkezdünk ügetni,rögtön bakkolással indít,mondom jó xD

Aztán végig rohant,mondom oké akkor Grtéi álj be középre én meg vágtázok kicsit x3

Erre olyanokat rugott,meg úgy bepörgött xD  olyan ari volt :3 

Olyan rég rodeózott velem egyem meg x3 :P

Am más nem volt...Grétinek még kell tanulnia,de már azért így is sokat haladtunk x3

Hát...más mára nincs...ja de van!

Nami ma vagy hnap elkezdi írni a Pokoli Angyal címû másik történetét

De ettõl függetlenül a Fekete Rózsát folytatja :3

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr885907677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lovascsajszi:) 2011.01.09. 18:37:42

sokat? semmit....

AyameWolf 2011.01.09. 18:38:53

azért van ott már némi tudás

lovascsajszi:) 2011.01.11. 14:30:50

eh de nem sok... xD

AyameWolf 2011.01.11. 21:45:37

ennyi idõ alatt nem is lehetett sok :) de ez is haladás :)
süti beállítások módosítása