HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Hétfõ...

AyameWolf 2011.01.10. 19:44

Üdv ismét!

Hát ma nem sok dolog történt de gondoltam írok...

Kezdjük ott hogy felkelni is alig tudtam nem hogy élni...

Szinte élõ halott voltam egész nap a suliba xD  Nap felénél ébredtem fel kicsit x3

Jézusom mikor lesz megint hétvége és szünet...aw...

Ha ma se engedik vissza Namit a géphez akkor én kiverem a hisztit de nagyon.. -.-"

Tnap se engedték sõt,sikerült legyilkolni a gépet...fasza (y)

Hát mi vót még ma...öm...jaj igen az angol tanár...

Hát én azt ki fogom belezni de úgy hogy még éljen és kitépném a szivét és a farkasok elé vetném és hollók csipkedjék ki a szemét meg a máját ^^

Szódogát írtunk és hát amelyik szót nem tudtuk le kell írni hnapra magyarul és angolul 10x :3  Azt hittem azonnal megfojtom ^^

Tudnék véresebbet is dehát most nem ijesztgetem a népet xD  Mellesleg nekem ez a szó mennyiség 250 :3  Megölöööm :3

Ehm...egyéb más nem történt azt hiszem...jaj de mégis x3

Eszek a lépcsõ mellett,tök jól el vagyok,ki kezd ott legyeskedni?  Persze h a Blake tanár...hát én azt hittem neki esek xD

De utána még elvolt ott járkált viszont kövi óra elején láttam még órára menni utána nem leltem o.O x3

Um...na jó mostmár tényleg nincs semmi... x3

Olyan jól elvagyok am zenét hallgatok :3  jó szokásomhoz híven de nem tudom most fogjuk rá egész jó a kedvem... x3

Nem tudom mitõl am... "You...I need you!"  <-ez ment na xD

Na jó mostmár téll nem tudok több mindent írni xD  Hnap jelentkezek addig szevasztok! x3

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr875907673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

1 pasi 2011.01.11. 00:52:38

jól néz ki a blogod :D

AyameWolf 2011.01.11. 15:19:40

köszii :D :)
süti beállítások módosítása