HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Semilyen nap

AyameWolf 2011.01.13. 21:26

Hey everybody!

Mostanába esténként írok,lusta vok hamarabb...

Hát ma olyan semilyen napom volt...

Jepy hnap nem lesz angol :3

Elég 1 héten 4 -.- ...

Jaaaj istenem...olyan elcsépelt hangulatom vaan D:

Namit meg megnyúzom x3

Ugye találta a Kerozintól a Bonnie és Clyde címû számot és...és...awh...

Nos nem vagyok pasizós,se csajos,de nagyon nem...

Nem emléxek pontosan h írtam-e már...de ez a szám...

Nem tudom valahogy...olyan hiány és üresség érzetem van tõle...nem tudom miért de vacak érzés...

Jelzem nem kell pasi...semmilyen sestbe sem! nagyon nem vagyok pasizós tipus...

Meg ma alig tudtam beszélni Namival T_T

Szegénynek van annyi baja..most nem az anyja...szerelem...ááh

De bonyi...nem is írom le mert ha esetleg megtalálna lefejez o.o'

Jaj istenem...könyörgök valaki,penge kölcsönbe?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr575907669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása