HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Eltelt egy hét...

AyameWolf 2011.01.16. 17:01

Kenõkés  xD
Na de jó megint eltelt 1 hét... ¬_¬
Wááh és kikapjuk a félévit o.O  húú de fos lesz bakker... x3
Na hát m1 év végéig csak kijavítom...x3
Juj ugye tnap írtam h Mirzám nem lesz teli...eww hát nem jött össze xD
Én megint el voltam,tök ari volt xD
De basszus...ugrott 1 négy talpast kb 50 centire a földtõl és basszus akkorát estem vissza a nyeregbe,és a nyakára... XD
Azt elordítom magam: Úúú! Bazd meg Mirza!! xD  Nagy volt xDD  edem meg x3
Kics ilány el volt x3  De megint faszául ellazult :3
Gréti meg nem nagyon bír Csinivel.. ._.  na de hozzá kell szoknia.. :/  >.>   (tudom Gréti h olvasod a blogom xD)
Wááh nem akarok hnap sulit T_T  tököm kivan már vele... >>
És új órarend,minden nap 7. óra O_O  Én kibelezek valakit... -.-'
Nyáh,viszont 19.-én telihold :3 apropó...hova lett Nami msn-rõl? >.>
Ehh jótol kérdezem,eh... xD Nem lényeeg x3
Na hnap jelentkezek.. ._.  addig ello x3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr115907661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása