HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Ez-az

AyameWolf 2011.01.17. 20:47

Hello again...

Jéézusom most fogok megdögleni...nem a nyakam és nem is Nami miatt kivételesen xD

Farkasos vonyítós vidiket hallgatok és most is az megy és vonyítani akarok de...bahh x3  *Arroooo....*

Itt a link: Katt! (katt arra ami a vidibe van felirat,ott van még 1 ilyesmi videó)

Am ma nem sok minden dolog történt...legelõl a Namit azért írtam mert megint nincs itt..ha nem engedik ma vissza én valakit megverek...

A nyakam az meg..ehh...tesinél csináltunk fejen állást és hát nem tudom hogy meghúzódott-e vagy mi a fene...x3

Eddig még ilyen nem volt,nem tudom de tesi után kémián annyira fájt h meg se tudta mozdulni,de nem érdekelt nagyon xD

Barátnõm megkérdezi: Valami baj van? (mert fogtam a nyakam) Mondom: nincs (közbe majd meg haltam...x3)

Nem szoktam mutatni ha fáj...én bajom,minek nyavajogjak na? xD  Tûröm azt majd elmúlik x3  Ha nem akk meg legjobb esetbe elpatkolok :3 xD

Meg...mi volt még ma? Jaj igen...az de nagy volt XD

Kb 2 lépésnyire van a tanáritól a könyvtár éshát a Blake tanár kirobban a tanáriból át a könyvtárba és úgy mint akit seggbe rugtak x'D

Júj de röhögtem volna ha nem lettek volna ott az osztálytársaim... xD

Mondjuk így is röhögtem 1 kicsit x3

Hát...úgy kb ennyi x3 jaj meg még valami...

Dobjon már meg 1 komival aki olvassa a blogom xD (Gréti,téged tudlak x3 )

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr335907659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lovascsajszi:) 2011.01.17. 20:50:45

De azért küldök komit:) jelen!

AyameWolf 2011.01.17. 21:20:51

tudom Gréti :D gondlom más nem is lesz :D

BloodyHachi 2013.03.16. 18:33:50

Kicsit nagyon elkésve, és szemfájástól szenvedve (amit a blogodtól való elmaradás pótlásával szereztem x3 ) de parancsot nem megtagadva komizok (owo)/

AyameWolf 2013.03.16. 19:14:59

Úr isten,de régi blogbejegyzés.. xD Köszönöm,höhö. C:
süti beállítások módosítása