HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Lovi és egyéb

AyameWolf 2011.01.23. 11:01

Hello!

Bocs h tnap nem írtam,lusta voltam x3

Annyira nem volt tele tnap Mirza,de vágtába beugratás jó volt...xD

Vagy 1-2 métert oldalazásba vágtázott,aztán sprint elõre (y) xD

Aranyos volt.és laza mint a riga lánc :3

Ettõl a Kerovoltól (vitamin) rohadt jól megy,meg Csini is :3

Hát a lovi kb ennyi vót... Jaj meg az este... T_T

Vissz jöttem és mi fogad?? Nami romokban...

Hát rohadt jó...az anyja megpofozta meg leordította a fejét megint,azért mert ikborította a kakaót véletlenül,ráadásil az anyja lökte meg a kezét... -.-'

Hogy az ta rohadt eget mostmár!! Hálistennek hogy lusta volt felállni elõvenni a pengéjét...mondta hogy akkor fel se kel többet...

Rohadt jó...de az anyja minden egyes nap leordítja a fejét és csodálkozik az ember hogy hót depi a gyerek ?!

És apujához meg nem akar költözni...félig megértem...most hosszú leírni az okokat...

Na de könyörgöm...mondjuk azt nem értem hogyha ennyire utálja az anyja mért nem adta be kiskorába árvaházba,vagy passzolta az apjának...

Jaj amit még nem írtam...Nami az nem tehet semmirõl,pl. mondta h egyszer volt mikor ült és TV-zett és csak úgy leordította az anyja amért kiborult valami.. o.O -_-'

Nami azt se tudja mivan,mondta h nem õ volt,válasz: ne hazudj nekem!  és jobbik esetbe a szobájába küldi...-.-'

De bezzeg az öccse szent,õ nem csinált semmit,õ mindig jókisfiú... -.-'

Esküszöm ha meglátom az anyját...enyhén lesz nehéz vissza fogni magam...

Mondta hogy ne csodálkozzak ha egyszer megjelenik az ajtóba...nos mit ne mondjak örülnék neki,de ismerem eléggé ahoz hogy tudjam,meg meri tenni,és meg is teszi ha ez így megy tovább...

Anyira nem értem az anyját...de lehet csak én vagyok hülye... ._.

Úgy sajnálom csórikám,és megöl engem meg az ideg hogy nem tudok rajta segíteni...rohadt szar 1 helyzet...de hogy mi érzek...fú...sokmindent...

Gyûlölet,szánalom,depresszió,harag,sajnálat,segíteni akarás,gyilkolás....kb ezek...szerintem érthetõ hogy melyéket kire értem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr195907652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása