HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Betegen

AyameWolf 2011.01.27. 09:23

Hello!

Ehh bocsi h nem írtam egy ideje .-.

Csak nem tudtam mit... >> nem történt sok minden....

Le betegedtem szal tnap óta itthon dekkolok x3

Ja és Naminak tnap sikerült eltörnie majdnem a kezét OO'

Szekrényt ugrottak és hát minden oké volt,nagy volt a lendület és a keze ott maradt egyenesen kinyujtva,és hát puff és reccs lett ._.'

De akkorát reccsent h barátnõje a terem MÁSIK végébõl ment oda h ugye ez nem a kezed volt? oO'

Szép...nem csodálom h fáj neki :/

Jaj apropó...KAPOTT ÚJ GÉPEEET!!

Vééégre :3  és tudunk mikrofonon beszélni,meg van msn-je és mostmár tud rajzolni is és... ááááh

Tnap a délutánt át mikrofonoztuk x3

És mondta h így nem megy be suliba,és én meg beteg vok,szal ma is dumáluuunk

Ha már nem látjuk egymást.. -_-'  de azért amég nem talizunk,ez is jó :3

Meg nekem kéne új kam azt akk tudnánk kamozni is,mivel a mostani behalt ._.'

Jaj igen...vissza mentünk Namival oda ahol régen eleinte elkezdtük a szerepetm,és mostmár nem csak lovat és farkast hanem emberi karaktert és sárkányt is lehet bevinni.

Na igen,a sárkány nekünk nem lényeg csak az emberi karakter,és én szokásomhoz híven vérfarkast kértem voltna ed nem lehet -.-' >.<

Ill. utána láttam meg h van aki beírta,azt a szerki letojta,így is berakta,de lehet h majd azért kérek... xD

Az most szerepezek elõsször pasival oO'  gondoltam megpróbálom,azt direkt pasi karaktert kértem x3

Húú,remélem nem lesz vele buzis reagom xD  eddig még csak csajjal szerepeztem na x3

És mi a fajtája?  vámpír -_-' nem csipázom õket,de nem akartam elfet,se tündért,se sima embert.. :/

Szal maradt a vámpír és még fogalmam sincs h h fogok vámpír pasival szerepezni...XD

Majd kijön belõle valami...x3   ha másnem buzi reag xD x3

Na egyenlõre ennyi,a kövi bejegyzésig sziasztok x3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr455907647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása