HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Még mindig szar kedv

AyameWolf 2011.02.22. 21:03

Ello ismét...

Hát még mindig ugyan az a helyzet...

Áh most a Vampire Knight openingjét hallgatom...talán ez kicsit nyugtat...el tudok benne mélyülni :3

Vampire Knight: anime (megéri megnézni,eszméletlen jó!! *-*)

Na de ettõl eltekintve :/ .... van még 1-2 szám amibe el tudok mélyülni :3

Oké,a lényegre térek...x3  csak ezt nem bírtam ki,heh x3

Nami eléggé vacak hangulatba van mert apukájának a kutyája Adolf,elszökött T_T'

Sétáltatta és tnap (21.-én 22 óra körül Nagytarcsán - Füzesliget) eltünt T_T

És hát nagyon szeretik ._.

2 éves kan barna-fehér amerikai staffordshir terrier kutyus ._.

Nagyon barátságos eb,aki tud valami róla kérem jelezze!

Kép:

Ettõl eltérve,beszélgettünk és szóba jött megint az anyja...na igen az is nagyon jó téma... (y)

És mondtam h ha szökik,mi mindig szívesen várjuk,ami igaz is.

És mondta hogy két hete...egy nap eléggé kivolt...és el hiszem róla hogy meg meri tenni,ismerem eléggé ahhoz.

Mondta hogy a táskáját kipakolta,bele tette a ruháit és  vette a bakancsát hogy elindul,mivel senki nem volt otthon.

Miközbe fûzte a bakancsot,akkor jutott eszébe hogy ninc pénze vonatra...na igen ez az 1 dolog...másképp ki tudja,lehet most itt lenne ._.

Hát...tulajodon képp vegyes érzéseket érzek mint mikor írtam hogy...hát mikor majdnem megtette... ._.

Nem tudom...én most nagyon magam alatt vagyok,és õ is érzi rajtam,és nem tudom hogy meddig tudom tagadni...

Az az igazság h nem akarom terhelni vele...csak azt szeretném hogy boldog legyen...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr85907635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

narancsosmuffin 2011.02.25. 22:03:19

szia. barátnõm Nagytarcsán Füzesligeten lakik. ha még nincs meg a kutyus szólok neki h figyeljen :) am én is odavagyok a Vampire Knight openingjéért. a sorozatban csak a 6.résznél tartok de eddig baromi jó :)

AyameWolf 2011.02.25. 22:09:30

Szia,megköszönném ha szólnál neki,sajnos még nincs meg :/ Egyébként nagyon jó anime,mind az elsõ,mind a második évad! ^^
süti beállítások módosítása