HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Öröm,vagy sem?

AyameWolf 2011.02.25. 21:47

Koni chi va!

Bocs h megint nem írtam néhány napig,de nem volt sm új...

Habár csak Gréti olvassa a blogom...na m1 x3 hátha valaki még ide téved

Tnap...érdekes volt...egyszerre volt szar és jó kedvem...kavarogtak az érzéseim ._.

Kezdem a szarral...ugye úgy volt h idén leteszem a REV-et (rajtengedély vizsga) loviból...

Ez eddig szép és jó,csak úgy volt h május 21.-én lesz csabán az 1ik lovardába.

Aha...átrakták április 8.-ra (szülinapom x3) és Mezõhegyesre! oO

Banyek...1 hónap,és-és-és... oO'

Huh...szal fasza,kell szerezni még gatyát,kobakot,Mirzát és magamat edzeni + elmélet tanulás...! ><'

Áh...fasza ._.  vasárnap megyünk ki Palihoz,az arab farmra aztán megbeszéljük a dógokat ._.

Ami pedig a jó...ugye írtam elõzõ bejegyzésembe h Nami majdnem elszökött hozzánk.

Na igen,ugye bár írtam neki hogy szívesen várjuk,de amit ide blogba nem írtam le,hozzá tettem hogy nekem már család tagnak számít.

Heh,csóri eléggé meglepõdött rajta x3

Na de a csavar...ugye úgy volt h felmegyek június 11.-én ballagására,mert meghívott :3

Viszont...tnap mondta h 11 ember lenne,velem együtt,csakhogy 5 meghívó van... ><'

És írtam neki hogy nem baj ha én nem megyek,találkozunk mások,a családja fontosabb...

Erre írta h nála én is család tag vagyok,és a testvérének tekint...oO

Huh ezen lesokkoltam...habár jó lesett :3

Én is így vagyok ezzel,akár csak õ *-*

És ez is megszilárdította bennem azt hogy a mi barátságunk egy olyan lánc,amit szét törni nem lehet! :3

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr875907633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása