HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Lovi + hétfõ -_-'

AyameWolf 2011.02.28. 22:10

Koni chi va!

Igen megint japánozok x3

Nos...bocs h tnap nem írtam csak valahogy elmaradt,most is mindjárt 22 óra XD

Na m1...majd legközelebb nem halasztom el x3

Na akkor kezdem a tnapi lovival...

Tök jó volt, Bogicát kaptaam!

Szeretem azt a lovat,olyan ügyes :3  most ültem rajta 2x de még csikó,4 éves lesz tavassza,de tök ügyi a gyerek :3

És mentem vele pályát vágtába *-* :3

A másik viszont...úgy ovlt h Mirzám kimegy az arabokhoz 1 hónapra! D:

Mármint hogy ott lesz bértartásba addig amég készlök versenyre,ugye hogy tudjunk eggyütt edzeni,és Pali is lásson minket ._.

Na igen,ma felhívta anya Palit....áll. nincs box, tele vannak ><'

Aha...Basa meg Gazsi boxa üres,mivel a Basa csere mén volt, még Gazsit eladták,szal! ><'

Na m1..csak lesz valahogy.. ._. remélem... :/

Hm...mi volt még? ö... hm... *gondolkozik* xD

Jajj igen,találtam 2 olyan jó animééét *-*

Az egyiknek az a neve hogy Kaichou wa maid-sama még a másiknak Special A  :3 *-*

Kicsit hasonlítanak egymásra,de az elõbbibe több a poén,és nagyon betegek! x'D

Habár a Special A-ba is vannak x3

De a Kaichou wa maid-sama az 2010-es anime,szal még most rakták fel tnap a 18.részt magyar felirattal! D:

A Special A az meg 2008-as szal annak mind a 24 része fent van x3  (indavideón megtalálhatók magyarfelirattal)

De jó kérdés hogy a Kaichou wa maid-sama (hosszú a neve o.O xD) mikor kerül fel D:  az 26 részes am

De ezeken kívül még a másik két kedvenc a  Wolf's Rain és a Vampire Knight!!

Habár még csak ezeket láttam,azaz kezdtem bele és végig is néztem x3

Végig néztem? na igen,már amit x3

Mivel az egyik nincs befejezve,a másikra meg még nem volt idõm,ezért... xD

De értitek...x3 hát...szerintem ennyi... többet nem tudok mondani... x3

Addig is sziasztok és Oia sumi! (Jó éjt x3)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr815907630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása