HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Szombati nap.

AyameWolf 2011.09.24. 21:23

Kombwana!

Háát,ennek a napnak is lassan a végére érünk.

Lovi érdekes volt...Edzõm Pali eléggé bebaszott szóval... xD

Eleinte meg se ismert,mármint megismert,csak a nevem mondta félre. xD

Sebaj,ma nem is lovagoltam.. (y)

Holnap gyerek verseny,ügyességi. Szóval megyek segíteni.

Halálra fogom unni magam...Nem lesz ott Máté (a srác akit nemrég megismertem) és eléggé hosszadalmas versenynek nézünk elé. xD

Vele még elhülyültem volna. x]

Bár így is el fogok,meg lesz dolgom,szerintem,bár ki tudja.

No,majd holnap intézek helyzetjelentést.

Atya ég,holnap még tanuljak is... :|

Jaaa,meg...Nem,nem csináltam meg a hajnali sétás ötletem. xD

Bár felkeltem,de nem igazán éreztem erõt,hogy kimozduljak az ágyból,meg lehet nem is volt köd + nem akartam,hogy anyáék felkeljenek...

Szóval,majd legközelebb. x3

Na,akkor a holnapi beszámolóig jó éjszakát! ^^

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr685907607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása