HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Most volt elég.

AyameWolf 2011.11.12. 14:03

Csak nekem van ekkora bazi nagy tehetségem az élethez? :') Gondolom...

Nem akarom elhinni ami történik körülöttem,vagy nem tudom?

Talán mindekettõ...

Nem,nem csak a mostani idõszak. Egyántalánt,minden.

Való igaz,a mostani dolgok betettek. Kb egy hónapja...

Nem...sokkal elõbb. Kb 1 éve...

Miért nem tudok olyan lenni mint az összes többi csaj?

Nem lenne ennyi bajom,az fix...

De én én vagyok,és ezt az életet kell élnem..

Ki fog nyerni? Az élet.

Már nyert,és fog is. Valószínû én döglök meg hamarabb. ~

Nem tudom mikor lesz már végre vége...

Azt hiszem soha. Van,akinek ilyen sors jutott.

Kisebb nagyobb fájdalmak,csapások...én is egy vagyok az ilyenek közül.

 

 

"Hitori demo yuku yo,shinitaku nattemo
koe ga kikoeru yo,shinde wa ikenai to
tatoe tsurakutemo,yami ni tozasaretemo
kokoro no oku ni wa,akari ga tomotteru yo."

Mert gyönyörû,és igaz.  ♥

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr1005907583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása