HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Karácsony.

AyameWolf 2011.12.26. 11:20

Hey!

Mindenkinek Boldog Karácsonyt! :)

Így utólag is,heh.

Karácsonykor boldog szokott lenni az ember,ugye?

Jó nekik... x3

Így,ahogy vissza néztem,még nem írtam le,milyen volt ez a kis házi ugróverseny féleség.

Tök jó volt! :)

Ügyes volt a Molly ló. ^^

Karácsony elõtt,mikor kimentem akkor meg Petónia pacit futószáraztam le.

Lehet írtam már, 2,5 éves csikó. Jövõre lesz 3 éves és be köll lovagolni.. (y)

Annyira nem ment jól futószáron...még tanulnia kell. Jézusom,hogy fel tudja idegesíteni az embert.

Amúgy tegnap jutott el az agyamig. Full nyers csikó.

Pali majd ráül néhányszorr és enyém a terep. Jesszus...

Azt hiszem tavasszal tanulok repülni.. :)

Más témára áttérve: mosott szar vagyok. ._________.

Tegnap este némi lelket öntött belém Máté. Jól esett. (:

Viszont yaay...Nami apujánál. Nem sokat tud gép elõtt lenni. Hiányzik... :C

Ellemben lehet nála marad. Ennek örülök,hogyha végre nem fogja csesztetni az anyja.

Istenem,nekem is mennyi hisztim van...

 

"The last that ever she saw him, carried away by a moonlight shadow,
He passed on worried and warning, carried away by a moonlight shadow..."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr965907545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása