HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Lovak.

AyameWolf 2012.01.07. 23:19

Kombwana!

Hát,a mai terep nagyon jó volt! :)

Petónia is szépen ment utána,örültem neki.

20 km-ert mentünk. Mármint Mollyval.

Nem tudom...szilveszter elõtt pár nap óta,ahogy írtam is,egyedül érzem magam.

Nagyon egyedül...csak tengõdök.

Azt hiszem Mirza miatt.. Talán..

Nem lehet azt szavakkal kifejezni,amit érzek.

Nem egy ló volt,nem egy barát,nem is egy családtag.

Ezerszer több volt annál.

Néha elnézem a többieket kint a lovardában.

Boldogak,mikor lovon ülnek. Szeretnek lovagolni.

Igen,belõlem ez hinyzik...már nem tudok örömmel lovagolni.

Boldognak tûnök néha? Talán. Néha van jókedvem.

Boldog nem vagyok. Nem is hiszem,hogy leszek.

Mostanában legalább is biztos nem...

Jövõhét szombat verseny. Házi verseny és megint megyünk Mollyval.

Legutóbb,mikor bementem a pályára,azt mormogtam: 'Most legyél velem Kicsim...'

Talán sokan hülyének néznek. Nézzenek...

 

"Szótlan utcai fény figyel engem,
a csend titokban elmond mindent.
Látom, nincs aki hallgat a szóra,
s bennem nincs aki rendet teremt!
de félek, a magány gyõz le engem!"

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr205907526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lovascsajszi:) 2012.01.08. 18:01:27

hidd el mindig veled lesz! igaz a mondás, hogy : "akit nem felejtenek el, az mindig köztük marad"

Kapella 2012.01.08. 18:04:11

részvétem, biztos rossz volt elveszíteni de lovascsajszi jól mondja: "akit nem felejtenek el, az mindig köztük marad"

AyameWolf 2012.01.08. 21:24:27

Lovascsajszi,Kampella: Köszönöm! :) Csak olyan rossz... :'( Tudom mit élt át,és ezáltal nekem is fájt. És még mennyire hiányzik.. :((

Kapella 2012.01.08. 21:26:48

elhiszem hogy hiányzik. %cry% *nagy ölelés*
süti beállítások módosítása