HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Nyugis este.

AyameWolf 2012.01.18. 22:15

Kombwana!

Gome,hogy egy ideje nem írtam,csak...nem volt kedvem.

Na meg nem is történt sok minden.

Kedden kimegyek loviba,mondom tök jó,ugrunk!

Egen,látom Molly-n nem úgy áll a kötõfék,mondom fasza,ültek rajta.

Viszont úgy ugrott! *.*

Tornáztató és a vége 120-ra volt felpakolva.

Jól ugrott a kicsi lány! ;]

Ma meg kis nyugis estém volt.

Vacsiztam,aztán egy jó kis meleg citromos tea és csoki kíséretébe beültem olvasni!

Jó volt! :)) Rég olvastam,hiányzott.

Meg kedvet kaptam és idézeteket írogattam.

Mármint nem sajátot. a legtöbb Laurell K. Hamilton idézet! *-* <3

Meg amiket vettünk irodalmon versekbõl 3 tök jó kis idézetet szedtem ki. (:

No,meg rákaptam a Lordra! ^.^

Ma szóval kb nyugis napom volt! :]

Viszont nem vagyok happy. Több dolog miatt sem.

Ja,pont most cseszte el anyám a kedvem. :'D

Na,meg barátok...az... :)

Így is eléggé megválogatom kire használom a barát szót.

Nem használom akárkire,csak aki tényleg közel áll hozzám és bízom benne.

A többi inkább csak haver,akit meg kb csak ismerem,ismerõs,ennyi.

Nem dobálózok a barát szóval. Lehet még is elhamarkodtam... 

 

"Magam vagyok már e kerek

földön s e nagy vizen,

búm senkiért se kesereg,

mint értem senkisem."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr115907511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kapella 2012.01.19. 13:59:04

de jó lehetett ugrani :D azért remélem hogy majd lesznek jó barátaid is. :)

AyameWolf 2012.01.19. 17:38:41

Jó volt! ^^ Vannak. Csak éppen nagyon kevés. De azt hiszem,nem is kell annyi,mint másnak,mivel azok nem igazi barátok. Inkább kevesebb,de igaz legyen! Én így vagyok ezzel. Na meg antiszoc is vagyok. x3

Kapella 2012.01.19. 17:42:39

ja, én is így vagyok vele. :) ;)
süti beállítások módosítása