HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Egy hét megint eltelt.

AyameWolf 2012.01.29. 17:00

Hey-hey!

Gome,hogy 1 hete nem írta,de nem volt kedvem,meg semmi esemény. ~

Tegnap ellenben volt verseny. :)

Csak kis háziverseny,avagy nyíltedzés. Ja,megint,hehe. ~

B0: 3. hely,a legjobb idõvel és összevetésben 1 fával!

De rettentõ jól ment Molly,fõleg,hogy elõtte még a kicsik 4 kis ugró páylát is mentek vele!

Utána mentünk még egy B1-et,itt 3 faával végeztünk,de örülök,mert jól ugrott. ^^

Elsõ B1-es pályája volt,de segond,én örülök,hogy szépen végigment.

Most volt elõször futón,és úgy ment fel,mint a kisangyal! ;))

Szóval 100%-ig meg vagyok vele elégedve!

Ma meg ültem Petónián! ♥

3 csikót vittünk ki,egyet Pali,egyet meg Gréti.

Mindenki a sajátját,és aztán elengedtük õket a fedelesbe,had ugrálják ki magukat.

Margaréta és Pitypang olyan rodeót levágtak,fõleg Pitypang! :)

Petónia meg álltalában csak vágtázott utánuk. x3

A végére szép laza lett,hehe. Utána rájuk ültünk.

Áh,gyönyörûen ment a kicsi lány! :))

Nem volt egy rossz mozdulata sem. Csak kicsit még nehezen tudom felvenni ügetésbõl.

Viszont Gréti leesett Pitypangról...olyan szaltót nyomott,igaz én alig láttam a tükörbõl. |:

(Van a fedelesbe egy tükör és azzal szembe mentünk.) A saroktól megilyedt a csikó és elkezdett bakkolni.

Ezen kívül nagyon jók voltak a csikók.

Örültem,hogy Nina ilyen szépen ment!

Hát..kb ennyi. Semmi kedvem tanulni...igaz,már nem is fogok több mindent.

 

"Gutát kapok azoktól az emberektõl,akik békében élnek önmagukkal. Hogy van pofájuk,miközben én intenzíven szenvedek? Szegény én."

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr565907502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kapella 2012.01.29. 16:07:54

gratula a versenyhez! :D

AyameWolf 2012.01.30. 21:50:43

Köszönjük! :))
süti beállítások módosítása