HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Nyugodt nap.

AyameWolf 2012.12.16. 21:22

A mai nap kivételesen nyugodt volt.

Talán az ujjam miatt sem aggódok már úgy...

Már lassan másfél hete letört belõle egy csontdarab,mikor játszottunk tesómmal.

Még mindig kicsit dagadt,kékeslilás az alja,bár már enyhén.

Néha fáj. Nem akarok visszamenni abba a borzadájba...nem is fogok.

Nem fogják megmûteni,nem érdekel. Van elég bajom...

Bár,talán,mint mondtam egyre jobb,jobban hajlik.

Ez történik mostanság velem...

 

Tegnap voltam lovardában,rég láttam Kittyt.

Örültem neki,megszerettem. Szegény Szárcsa meg köhög.

Kittyt kivittem futószárazni,Szárcsa pihent.

Röviden,tömören ennyit errõl...

 

Sok embert nem értek.

Furcsa ez nekem,az én elveim szerint.

Távolodok 1-2 barátomtól,ami nem jó...

Kavar van bennem. Nem akarok itt lenni,létezni...

 

"Wake up, I'm poundin' on the door
I'm not the man I was before
"

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr855907449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wolflife 2012.12.17. 10:27:19

a legtöbb ember saját magát sem érti.

AyameWolf 2012.12.17. 14:46:24

És sokszor igen csak idegesítő. Olykor meg oda se figyelek rá.
süti beállítások módosítása