HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Shi.

AyameWolf 2013.01.14. 19:53

Halál. Mily' szép szó.

Ah...annyira beleuntam mindenbe.

Abba,hogy itt élek,abba,ami történik velem,abba,hogy élek!

Kit érdekel? Yap,senkit,tény. :)

Tulajdonképp,sokszor elgondolkoztam minek is írok blogot?

Mindig is szerettem titokzatos maradni,senki ne tudjon rólam sokat.

Hát...nem tudom. Abba nem õrülök bele,ha nem mondom el valakinek,szóóóval.

 

  ~Miért hittem,hogy sikerülhet?

 

Hm...mindenki odáig van vele,hogy ha magyar,akkor szeresse az országot.

Hagyjuk már...sose szerettem!

Nem szeretek itt élni és nem szeretem az országot.

Igen,lehet szidni,oltani...

Én Japánba vágyom!! :/ Lehet ott sem tökéletesek a dolgok,de én õket tisztelem!

Japánul akarok tanulni,beszélni,ott akarok élni!

Ah...talán ez is csak egy elõm,mint a többi...

 

'...csak meghalni volna jó.' Madách. ~ És tényleg!

Van,aki azt mondja,jobb,ha kisírja az ember a bánatát.

Szerintem tök mindegy,ha sírsz,ha nem,ha felõröl az a valami.

Engem nem a fájdalom õröl fel...nem.

A fájdalom,az üresség és az az érzés,hogy...."élek."

Nem csinálok semmit,csak élek. Nincs célom,csak tengõdök.

De még is,nem vagyok átlagos...

Szar helyzet. ~

 

 

"Csak az ember annyira kegyetlen, hogy élvezettel nézze végig a saját fajtársainak halálát."

És tudjátok mi a durva? Hogy én képes vagyok rá...Míg a legtöbb ember nem,vagy segít. Én élvezem.

    ~Nem szeretem az embereket.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr525907379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hitomi *-* 2013.01.17. 14:58:53

Hjaj. Pontosan ez van velem is. Én is utálom ezt az országot, inkább Japánba vágyódom.

AyameWolf 2013.01.17. 19:05:48

Ennyi. :) Végre valaki,aki egyet ért!
süti beállítások módosítása