HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Alone or not?

AyameWolf 2013.02.05. 18:59

Tegnap megint rájöttem,két milyen fantasztikus baráttal áldott meg a sors.

Akik mindig ott vannak,segítenek,támogatnak.

Hálás vagyok nekik és próbálok viszont segíteni!

De...akkor miért érzem magam sokszor olyan egyedül? Magánosnak...

Tegnap Nami kérdése szembe állított a dolgokkal,mint sokszor máskor is.

Én...én nem tudom a választ. Talán igen,de mások nem és..nem tudom.

Bár,a választás nincs elõttem. Néha az jut eszembe örülnék neki. Máskor nem...

Anikó meg bíztatott...de hát mire fel?

Amilyen szerencsétlen vagyok. Áh,mindegy is.

Talán jobb,így.

 

"Behunyta a szemét, és elmerült a meleg sötétben, amely elválasztja az alvást az ébrenléttõl, ahol a valóság meghajlik, és lobog a gondolatok szelében, ahol az alkotókészség mindenféle korláttól mentesen virágozhat, ahol minden lehetséges."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr215907361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása