HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Sadness.

AyameWolf 2013.04.03. 19:12

Eh,igen...az elõzõ témához: ez gáz.

Eltérve...nos,valószínû bunkó vagyok.

Sõt...de...nekem nem megy.

Míg mások örülnek,boldogok,jól elvannak.

Én addig magamba zuhanva, a sötétségbõl nézem õket.

Vágyakozva? Ugyan,nem.

Nekem nem az kell,ami az övék. Nekem az kell,ami az enyém volt...

A múltba élek,nincs jövõm.

Ellenben,kurvára nem érdekel.

Ezen nyavajog mindenki,hogy ez az én bajom.

Tudom. De nem érdekel...nem akarok ellene mit tenni...

Ilyen vagyok,hagyjon békén mindenki!

Csak...egyedül akarok lenni...örökre...

 

"Üvölts,
Csak halljam, hogy élsz legalább.
Siess! Gyerünk!
Szökjünk meg! Induljunk már!
Rohanj! Ne félj!

Hátha majd nem látja senki!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr115907312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása