HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Késõ esti órák.

AyameWolf 2013.09.12. 23:01

...most van kedvem írni,na.

Már akartam egy pár napja,de...nem tudom nem volt hangulatom.

 

Rájöttem,hogy még így is,hogy itthon vagyok (versenyrekészülés~),nem tudok pihenni igazán.

Jó,persze jót tesz,mivel egész nyáron kb alig ültem.

De...nekem lelkileg kell a pihenõ. Meg agyilag.

Amin valljuk be,a suli csak lefelé húz.

 

A sok birkát beterelik...illetve mennek azok maguktól is!

Szánalmas. Körbenézek és sok-sok birka.

Avagy...a legjobban egy hatalmas kennelhez tudom hasonlítani.

Kutyák mindenhol. Vannak akik kihasználják a helyzetet és ismerkednek.

Vannak akik lázadoznak kicsit és vannak,akik csak a sarokban fekszenek.

De az egész ellen senki nem lázad fel...senki...

Undorító az egész,börtön.

 

Valahol saját magunk börtönébe is be vagyunk zárva...

Össze vagyunk zárva saját magunkkal.

...és persze a gondolatainkkal.

Na igen,néha ezektõl tudok megzakkanni!

Egszerûen túl sok dolgon agyalok...sõt.

Minden problémán és csak lejjebb kerülök.

Sok volt ez a nyár nekem nagyon is...

Lelkileg...fizikailag egész jól bírom,sõt!

Na de...."már úgy is mindegy",nem....?

 

"Megtanultunk harcolni, meg is kellett tanulnunk. De most már nem értek semmi máshoz. Már nem tudok élni, csak harcolni tudok."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr695907215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása