HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Szalagavató

AyameWolf 2013.12.01. 18:47

Vééégre vége! Tegnap volt a szalagavatóm.

Megkaptram a kis szalagom,lement az osztálymûsor,letáncoltam a keringõt.

Nos,a legutolsó az offos volt....na mindegy. ~ Túléltem.

Nem volt rossz igazából,de többet nem! Annyira nem én vagyok.

Pedig egyébként néha eljátszom a gondoloattal,hogy szép ruha,meg töttörö,de nem.

 

Hm..igazából ahogy néztem a keringõket,meg az a keringõ zene...^^

Speciel azért nem akartam keringõzni,mert nem szeretek táncolni,nem szeretem a ruhát és utálom ha valaki belemászkál az aurémba.

Na,meg az utolsó dolog,hogy...szerintem ez egy olyan dolog...hogy is mondjam.

Nem intim,de...olyannal táncoltam volna szívesen,akit szeretek. Nem egy hót ismeretlennel.

Oké,akit ismerek és jóba vagyok vele,még oké. De én speciel azzal a valakivel szerettem volna táncolni.

Na nem mintha kéne...van elég bajom így is...

 

"Sürget benn egy érzés,újra fentre vágysz,
De mit tennél meg érte,hogy ne kössön le lánc?"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr415907195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása