HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Még is...

AyameWolf 2014.01.13. 21:38

Igazából...nem tudom,valami megváltozott kb 1 hete.

Mintha így tudatosult volna bennem valami. Bár..nem tudom,fura.

Mindegy is. Fáradt vagyok,lassan megyek aludni.

Tanulni is kéne,de...egyszerûen szerte szét van az agyam.

És még csak most jön az érettségi...ahj.

Túl sok a nyomás. Itt,ott,amott.

 

Hm...de egyébkét az elme,a tudat alatti vicces dolog ám. :)

Persze,ezt eddig is tudtam,de ez most más volt.

Csak egy kicsit vele...látni,megölelni,s kicsit szomorkodni..

De még is milyen szép és milyen jó volt...

Érezni,látni....hiányzik...

 

"Álom az álomban, amit célként kitûztem.
És abban élek, mióta a kételyt elûztem.
Innen felébredni, már nincs többé hova,
Óvatos lettem csupán, és nem tétova."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr225907171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása