HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

...és megint.

AyameWolf 2014.12.08. 18:11

Uram isten. >< Hát már megint nem írtam....bár nem mintha sokakat zavarna,no mindegy.
Ööööh. Izé. Történtek dolgok. :'D
Utálok kijárni melóba....so...ja,ez ilyen.
Lassan kezdem megszokni,nem is értem am miért idegesítem föl magam. :)
Csak így néha szar mindig hogy így soroznak a gondok.
De majd egyszer megoldódik! ^^ Vagynem. Namindegy.

 

 

Kezdem érteni,hogy miért mondják azt,hogy aminek múlnia kell had múljon. :'D
Jó,hát talán nem pont így,de.....illetve ki mire érti,na mindegy.
Én tudom hogy értem.. :) És...jobb így.
Szokták mondani azt is,hogy majd jön egy jobb a helyébe.
Háááát,én ezt se szoktam észrevenni. ^^'
Najó....ez most kivételt képez talán. :) Sőt biztos.
Bár...új,meg minden,de na.
Nesze neked megszokás ember. xD Hát ciki.
Mindenkinek mennie kell és ha más nem akkor előre...nincs hova.
Aztán majd meglátjuk. Zavart vagyok sokszor,de....talán jó. Talán így jó.
Nem tudom,lehet. :) Jelenleg igyekszem kiélvezni,ezt az éppenségbeli kis jót. (:

 

 

Aztán most ennyi. Igyekszem minél többet írni majd...megint. Kéne.
Saját magam is szeretem átolvasni ám. Bár...ez a blog inkább csak magamnak szól.
Na de nem baj. Örülök,hogy vége,aminek vége. :)
És remélem tényleg eljön,amit ír a jövő év. :) Minden terén.
Ahogy Hachi mondta kijár....bár,én ezt kevésbé hiszem,de nem mondom,hogy nem örülnék.
Majd lesz valahogy,mert úgy még sose volt,hogy ne legyen sehogy.... ^^'

 

 

"Milyen durva lenne, ha az élet igazából csak egy álom lenne, és mikor meghalnál, felébredsz az igazi életedben..."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr196955057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása