HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Új év!

AyameWolf 2015.01.04. 19:22

Nos...először is boldog blogszületésnapot utólag! ^^'
Elsején volt,csak hát nem értem rá,no.
2015...jaj,de sokat vár tőle a legtöbb ember.
Bár...elvégre minden év elején így van ez,nem?
Én sose értettem. Mármint...ha nagyon el akarsz kezdeni valamit vagy ilyenek,akkor nem mindegy? Miért pont az évkezdés kell hozzá mint kezdő löket?
Na mindegy is.
Én sokat valójában nem várok el ettől az évtől se,ahogy a többitől se.
Bár,kíváncsi vagyok rá,ez tény.
Amiket írt a horoszkópom meg am is...hátjó. :'D
Szóval...majdmeglátjuk. ^^
Úgy legyen...aztán alakul.
Szokták mondani,hogy olyan az év mint a legelső nap.
Háááátjó. :D Az is érdekes kör lesz...meglátjuk. ^^
Nem azt mondom,hogy ettől az évtől várok valamit. Csak kíváncsi vagyok.
Lesz,ahogy lesz...:) Lenne már...csak egy kicsit jobb.
Bizakodom. Na jó,talán ez tőlem erős... ^^'
De...az a 'hm,jó lenne' érzés.
Díjaznám,mert itt kezdek megkattanni...ah.
Csak el..máshova... :/

 

"Illúziódnak fátyolát ne lebbentsd
Fel, maradj örökké boldog álmodó,
Mert szebb egy megvalósulhatatlan
Álom, mint egy át nem álmodható jövő."

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr517041887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ToPa 2015.01.07. 20:34:34

Ez az új év új kezdet nekem sem teljesen világos.. De biztos könnyebb egyeseknek.
Nekem jó bármelyik nap újra. :)
Azé legyen jó éved ;) :)

AyameWolf 2015.01.08. 18:57:20

@ToPa: Haha,legalább nem vagyok egyedül! :D Tudod,valakinek kell a kezdőlöket,hát ha nekik így jó. :)
Köszönöm,viszont! ^^ A csuklód remélem jobban van. :)

ToPa 2015.01.14. 21:21:54

Nem vagy, én már új év elött fogadkoztam. :D:D
Hát, tán lassan javul.. ^^ :*

AyameWolf 2015.01.25. 00:19:13

No igen,mikor mi jut eszébe az embernek. ^^ (ööh,elnézést a kései válaszért)
Na,helyes! Ennek örülök. (:
süti beállítások módosítása