HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Pééntek

AyameWolf 2011.01.07. 16:43

Heyya!

Igen tudom tnap nem írtam,de azért mert nem volt mit írni x3

Na hát ma sincs olyan sok minden...de azért több mint tnap :D

Hát kezdjük ott hogy ugye itten nálunk speciel jégpáncél volt az út szal majdnem sikerült eltaknyolni reggel 1x-2x xD

Jaj ma láttam a Blake tanárt... o_O

Iszok,barátnõm beszél hozzám azt nézem hogy jön felém,elveszem az üveget a számtól és csak nézem meredten,persze hogy neki pont mellettem kellett elkezdenie dumálgatni...hát azt hittem agyonütöm xD

És feketébe volt mint Nami történetáben ált. Blake... wááh >.>  félek tõle xD

Hát meg mi volt még ma...jaj igen a magyar tanárom xD

Hetes vagyok,jelentettem azt leültem a helyemre,és olyan ferdén nézett rám xDD  pedofiiil o.O XD

De am csak hülyült,jófej tanár x3   De olyat röhögtünk barátnõmmel xD

Hát ma kb ennyi...jaj igen meg a holnapi nap.

Hnaop ha esik akkor megyünk Palihoz az arabfarmra mert ügye a REV miatt majd kell ugyebár lovas szövetség. :D

Jááj de rég láttam Molly cicám! :3  (lópacc x3)

Ja meg az Egyedül a világ közepén címû szám refrénjét rakom még be,felhozza az emlékeket...Nami...

A régi össze veszés és az egy héttel ezelõtti majdnem elvesztése és ha nem lenne...még belegondolni is szürnyû,könnybelábad a szemem...

Na igen tõlem ez nem megszokott... T_T

 

"Átsírt éjszakák, elvesztett barátok,
A világ közepén magadat egyedül találod,
És csak áldod, azt az órát mikor nevetett a szád,
Hiányzik az a valaki, aki társként gondolt rád.

Fájnak a percek, amiket együtt töltöttetek,
Szívedbe marnak az emlékek, az együtt töltött hetek,
Fáj minden perc mikor, magányosan fekszel az ágyban,
Rossz belegondolni, de egyedül vagy a világban."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr235907683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása