HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Sok-sok dolog ._.

AyameWolf 2011.02.20. 21:09

Koni chi va!

Huh,tudom,nagyon rég nem írtam... ><'

De eleinte nem volt semmi olyan,utána pedig elmaradt és nem volt kedvem írni és bah... T_T

Bocsi...hát sokminden történt... ._.

Ma lovi jó volt, Csininek helyre tettem a fejét és utána Gréti is jól ment.

Mirza is ügyes volt,kicsit kapkodta a fejét,meg dili volt,de belefér.

1x ugrott 1 kisebb négytalpat, ari volt xD

Na meg ez a3. nap h szar kedvem van...yee (y) x3

Hogy mért?  Hát nem is tudom...talán mert el akarják venni tõlem az életemben az egyik legfontosabb dolgot? x3

Namit el akarja csábítani Renn...háhá,fasza!

És tök jó h Nami nem veszi észre,és szarul esik... T_T

Pl. szerepbe senki nemírhat mert õk ketten szerepeznek...

És az is szar h nem veszi a lapot Nami h ha írom hogy unatkozok,vagy még szerepezni se tudok..

De az az idegesítõ kis görcs se... -.-'

És annyira jó....nem vagyok irigy...de ez ezért rosszul esik T_T

Lassan vele többet van mint velem...

De,tulajdon képp....én annak örülök ha Nami örül...

Szóval...akár mennyire fáj is...inkább átengedem annak a had ne mondja minek,csak Nami legyen boldog

Nekem ez a lényeg...én meg majd megleszek valahogy...vagy nem,lényegtelen...ennyi boldogsák kijár neki...

Az h én mit érzek,mellékes... :/  jó ez így...azaz nincs de... *sóhajt*

Apropó csináltam 1 képet is,amit megmutattam Naminak....hát igen kérdezte h mi a bajom...ismer.

Viszont 2x kérdezte,többször nem..nem értem..ismer,tudja h bajom van,de...áááh T_T

A képet mindjárt berakom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr305907643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása