HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Telnek a napok.

AyameWolf 2011.11.08. 19:48

Yo!

Fasza,holnapra rengeteget kell tanulni... x]

Ja,örülök! Rettentõen...

Ma Mollyka egész jó volt,szépen ment le a fejével. :)

Így lesz faja kis hátizma az ugráshoz. ^^  Meg nyakacskája. :3

Az életem egyéb része: Kb ugyan úgy mint legutóbb.

Lelki világom: Romokban.

Yepp! x3  Báááár jó kedvûnek tûnök/tûntem sokszor,no meg az életben.

Sokszor mást mutatok ,mint ami vagyok. :)  Illetve a hangulatom. :)

Ez az élet...tehetek róla? Valamelyest ja.

Másrészrõl meg kaptam én már eleget lelkileg,fõleg az utóbbi idõben...és még kapom is.. :)

Hm...Hm... *sóhaj*

Sok minden jár/kavarog a fejemben.

Ami nem öl meg erõsít. Ezt mondják...lehet...lehet nem...

Na,go irodalmat tanulni,aztán olvasgatok! :3

Fantasy regéény. *-*

Anita Blake,a vámpírvadász. :3

16 kötetes,és én b még 40 lap híján belekezdek a 4. kötetbe. ^^

Lul,tiszta jó ez a regény! :3

Am nem csak vámpírvadászatról szól,ahogy a könyv címe sejteti.

Sõt,vámpírvadászat majdhogynem nincs is benne. xD

A fõszereplõ egy halottkeltõ. :)

Na,de akit érdekel nézzen utána! x3

Hát...kb ennyi...na sziasztok! x]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr895907591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása