HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Megint hétfõ..

AyameWolf 2011.11.21. 16:55

Hey!

Tûrhetõ napom volt...

Ja,azon kívül,hogy felkeltem hajnal 1-kor,és 3-ig nem tudtam vissza aludni.

És ezt megcsináltam fél 5-5 körül is. (y)

De napközbe legalább nem voltam hulla,viszont végiguntam,az egész sulit.

Megit hétfõ,ahj...annyira elegem van már ebbõl is.

Nem magamat akarom sajnáltatni,meg ilyenek,de van elég bajom.

Egyszerûen nem tudom kiverni a fejembõl Mirzát...

Nem az,hogy el akarom felejteni,vagy nem jutna minden nap az eszembem,de mostanába fõleg sokat...

Én...ezt soha a büdös életbe nem fogom feldolgozni.

Azt sem tudom,hogy jutottam el idáig.

Am,szombaton jó volt a terep,vasárnap meg nyereggel-kötõfékkel mentem ki. :)

Az átmozgatás céljának megfelelt,és aminek örültem,hogy Molly nem rohant el,meg ilyenek.

Többet nem tudok írni.. Matane!

 

"Egy páratlan páros voltunk mi ketten,

Két gyönyörû fél hang egy kottafüzetben.

Egy páratlan páros két buta kis dallam,

együtt egymás szívében!" Hiányzol! ♥♥ :((

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr365907571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása