HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Kisebb öröm. Vagy nem...

AyameWolf 2011.12.17. 17:09

Üdv!

Még élek,csak a blogol meghibásodása után nem igazán volt kedvem írni.

Franc tudja miért.

Tegnap kivételesen jó napom volt. :)

Molly-val ugrottunk,igaz csak 90 centit,de úúúúh. *-*  Szállt! <3

Pöpec volt a mamám. :)  És holnap verseny. :3

Lesz az egyik közeli lovardában egy háziverseny. 80-90 centi,de tökéletesen elég neki elsõ versenyére! ;3

Várom már,kíváncsi vagyok mit fog produkálni. ^^

Persze a mai nap a kedvem lelohadt. ;]

Valahogy éreztem,hogy nem tart majd sokáig. Segond,megszoktam.

Valamelyék nap Niki rámírt. Látta az idézeteket és rájött,hogy enyhén padlón vagyok.

Öntött belém egy kis lelket,amiinek örülök. :)

Igaz inkább csak elgondolkodtatott. Nekem...nekem ez nem megy.

Mondhat bárki bármit. Nevezhetjük hisztinek.

Én tudom,hogy mit érzek...

 

"Hoshi ni yuki ni kioku ni,
Kimi no ashiato sagasu,
Doka towa no yasuragi,
Koko wa yume no tochuu de."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr945907550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása