HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Ez ilyen...

AyameWolf 2012.12.17. 19:54

Ma elmaradt a 7. órám.

Eljöttem és nem mentem vissza a maradék kettõre...

Nem érdekel. Elvileg am sem kötelezõ járni rá...

Tanultam latint,már ahogy (holnap írok belõle.)

Nem érdekel.

Ezen felül fizikát is kellett volna tanulnom,mert feleltetés lesz.

Nem érdekel.

Ma matek dogát írtam,örülök,ha meg lesz a kettes.

Nem érdekel.

 

Sokszor azt hiszem semmi nem érdekel...

Tény,nem vagyok olyan jó hangulatban.

Néhány embert elnézek,elgondolkozok...

Majd rájövök,hogy nem õk mások,hanem én.

A saját törvényeim szerint élek,saját szabályok. Saját döntések.

Én vagyok a más. Én vagyok,aki mindig kilóg a sorból.

És ki is fogok. Mert egyéniség vagyok!

Utálom az embereket...

 

"Belül én már rég meghaltam,
Csak a maszkom él!"  ~

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr675907445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása