HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Dreams.

AyameWolf 2013.01.03. 21:32

Álmok.

Néha jó álmodozni,de felébredni rosszabb.

Ezért szeretek olvasni. Én is ott vagyok,beleélem magam.

Mikor abba hagyom,rossz érzésem van.

Rossz érzés,mert én itt rohadok ebbe a szar életben.

Szürke,semmit mondó napok.

 

Mindig is tiszteltem a Japánokat.

A kultúrájuk,az életük,a szokásaik,ételeik. Az animék.

Na ja,csodálatos,minden ahogy van.

Mindig is szeretnék kijutni oda.

Hm,maga lenne a mámor,ha ott is élhetnék.

Akárhogy is,egyszer kijutok. Ha csak pár napra/hétre is.

 

Elgondolkoztam már sokszor rajta,hogy elõzõ életemben mi voltam.

Jutottam olyasmire,hogy állat. Farkas például...

Azon is gondolkoztam,hogy Japán.

Elég érdekesek bizonyos szempontból,ahogy én is.

Persze ezt jó indulattal mondom,tisztelem õket.

Meg sok dolog eszembe jutott.

Furcsaság még,hogy amit szeretek (valamilyen téma) találok aközött a dolog közt és saját magam közt összefüggést,ahogy kutatok.

Na ja,meg,hogy mennyi minden csak úgy spontán megtörténik.

Esküszöm boszorkány vagyok...

 

 

"Túl a harag,s könnyek honán
 csak a homály borzalma vár."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr415907400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása