HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Hó!

AyameWolf 2013.01.19. 21:42

Nos,egy ideje nem írtam,állóvízbe kavirnyálok.

Lol,ezt megaszondtam'.

Ma Grétit Szárcsán lefutószáraztam,ülésjavításozás volt.

Kitty tele volt,csoda! :) Babám érzi,hogy jön a tavasz.

Nos,más igazán nem volt.

 

Ma amúgy esett a hó,mikor mentünk ki a lovardába.

Imádom a havat! ^^

Olyan jó volt látni a nagy fehérséget,a hóesés,az az érzés!

Olyan energia teng bennem ilyenkor,csak mennék és mennék!

Legszívesebben ugrálnék,és futnék,amíg birom.

Farkasvér van bennem esküszöm.. :)

 

Tulajdonképp..tök egyedül vagyok.

Ja,megint ez a duma,nem is darálom tovább.

 

Nem tudom,elgondolkoztam,hogy...mi lenne,ha lenne valakim...

Ja,16 éves vagyok és még nem volt barátom,ami nem hat meg.

Néha viszont elgondolkozok,hogy jó lenne,ha itt lenne mellettem valaki.

Aztán lol,mégse. :'D Egy sráccal is csak a baj van.

És valójában sokkal jobban el vagyok egyedül. És tényleg!

 

"Soha nem gondoltam volna, hogy ennyire tud hiányozni valaki. Konkrétan fájt. Én nem tudom, hogy ilyenkor mi a jobb. Nem látni és úgy szenvedni, vagy látni, tudva azt, hogy pokoli messze van." M♥ :'(

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr445907375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása