HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Fent,s lent.

AyameWolf 2013.12.05. 20:28

És megint lent...ezt játszom egy kisebb ideje. Lassan 1 hete.

Naponta,sõt van,hogy fél naponta. Hol tök jól elvagyok,aztán meg tiszta depresszív...

Nem tudom mitõl. Megint kezdenek összegyûni a dolgok,a lelkem meg ugye nincs rendben.

Bevallom ma elgondolkoztam mi lenne,ha boldog lennék. Ha helyre billennének a dolgok.

Rájöttem: nem akarom. Félek. Nem szó szerint,csak hogy is mondjam..

Félek,hogy úgy már nem tudok élni,az már valahogy nem én vagyok,olyan semilyen.

Küzdök én,küzdök,de...valahol igen,boldog akarok lenni. Talán.

Bár ugye kinek mi a boldogság. De egyben még sem akarok az lenni.

Megszoktam ezt az életet és én már...nem tudom máshogy élni,nem akarok. Ez vagyok én.

Nem tudom leírni,elég furcsa,de...ez van.

 

Matias rengeteg erõt ad nekem,sõt! Miatta csinálok mindent,miatta élek. <3

Meg persze a fantasztikus barátaim miatt. :)

Még is,annyira belefáradtam az egészbe...és nem kell,hogy mégjobban összetörje ez az egész a lelki világom.

Ez a rohangálás így nem jó. Fizikailag semmi bajom,de lelkileg...

Mindenhol csak a stressz és ezt Matias is érzi és nem akarom,hogy neki rossz legyen.

Itt csak basztatnak,ott szintén,meg leszarnak....

A másik meg az emlékek. Egyik élõbb mint a másik.

Én...nem akarom.....fáj. Fáj látni a múltat magam elõtt.

Mindent vagy semmit,vagy nem is tudom...egyik se jó.

Se itt,se ott...csak egyedül akarok lenni....Matiassal...

Miért olyan nehéz mindig minden? Csak egy kis nyugalmat szeretnék...ennyi...

 

 

"Nem volt rossz, sem jó,
Csak ember, fáradt,
Várt, várt és nem lelt
Soha csodákat."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr575907192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása