HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Semmise.

AyameWolf 2014.02.28. 20:11

Most olyan semmilyen hangulatom van. ~

Igazából rájöttem,hogy a fiúk sokat segítenek. (Matias,Basa,Batu - alias lócák~)

De...valahogy így sem a legjobb.

Túl sok dolog nehezedik rám. Túl sok mindenen agyalok és ez lefáraszt.

Mármint a sok probléma...bár talán most viszonylagosan okés az életem.

Nos,maradjunk annyiba hogy ez a 2 hete. Ergo jelenleg.

Szokásosan nem lesz szerintem hosszú szakasz. 

Mindegy is,élvezzük ki,eh? ^^

Talán...wakaranai.

 

Túl sok dolog kavarog abba a mogyorónyi kis agyamba. ~

Utálom magam érte,hogy akik nekem mindig segítenek én sose tudok...

Sose tudom viszonozni,segíteni. Igyekszem ott lenni támasznak,de...

Valljuk be vajmi kevés. Mintha...nem is én lennék vagy nem tudom.

Undorító vagyok én is.. :) De hát az ember már csak ember marad,nem igaz?

 

"Talán életünk során túl sokat foglalkozunk azzal, hogy hol vagyunk, ahelyett, hogy arra próbálnánk rájönni, hogy kik vagyunk."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr45907143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása