HTML

Egy fehér farkas

Friss topikok

  • AyameWolf: Soha nem felejtek. (2017.05.02. 20:06) Nem jó.
  • AyameWolf: Ha ennyire megvan a gondolatod,akkor miért nézed még mindig a blogom?? :) (2016.07.12. 20:58) Túl sok.
  • Shinjitsu: Jobbulást! (2016.03.31. 17:17) Kowai..
  • AyameWolf: Gyerekes,hogy letiltasz face-en,itt ellenben továbbra is követsz. Szerinted nekem nincs eszem? (2016.01.16. 18:32) Vagy vagy.
  • Shinjitsu: Boldog karácsonyt Neked és a családodnak, na meg persze Mathiasnak! :-) (2015.12.26. 05:31) Christmas.

Címkék

Shit...

AyameWolf 2014.09.30. 20:29

So....tudom,rohadt rég írtam,again.
Amit egyébként sajnálok is...de így meló miatt nincs időm kb meghalni se.
Szeptember 1: áthoztam Mathiast az arabra és ott meló.
Hát...érdekesen kezdődött,de megvagyunk.
Örülök,hogy jól van a gyerek,nekem csak ez számít!! :)

 

Emberek....fúj,undorító. ^^
Egyszerűen nem értem....szánalmas...
Miért? Ez miattam van? Mit követtem el?
És miért megint azon csattan az ostor,akit szeretek....
Ha annyira pénzhajhász a világ,akkor itt a lehetőség,még is miért nem?? ....

 

Hm....hát,ez szerintem gáz.
Nekem igazából oly' mindegy ki mit csinál,de megjegyzem.
Ha nem is mondom el amit gondolok,stb...tudom. Látom.
Nem vagyok hülye. Csak könyörgöm,akkor nyögje már ki.
Nem kell tenni nekem a szépet nagylány vagyok. Szarul egyik,egy dolog.
Mindegy....legalább mutatni kell,hogy erősek vagyunk. ~

 

"A hamvakból új tűz éled, árnyból fénysugár tör elő, egy lesz újra a kettétört penge s király lesz a koronátlan fő!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://whitewolf.blog.hu/api/trackback/id/tr826748323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása